Με επιτυχία συνεχίζει τις καινοτομίες η διοίκηση της Affidea με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρίες.
Η διοίκηση της Affidea εδώ και πολλά χρόνια έχει προχωρήσει στη σύσταση και λειτουργία ειδικού τμήματος εξυπηρέτησης κατόχων ασφαλιστηρίων συμβολαίων ασφαλιστικών εταιριών έτσι ώστε να απολαμβάνουν υπηρεσίες άμεσης εξυπηρέτησης.
Η λειτουργία του τμήματος αυτού αποτελεί πρωτοπορία για τον κλάδο της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, γεγονός που θέτει την Affidea ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Το τμήμα εξυπηρέτησης ασφαλιστικών εταιριών στελεχώνεται με εκπαιδευμένο και άρτια καταρτισμένο προσωπικό, με τελικό στόχο την VIP εξυπηρέτηση των εξεταζόμενων της στα υπερσύγχρονα διαγνωστικά κέντρα της.
H Affidea, έχοντας αναπτύξει μεγάλη τεχνογνωσία στο συντονισμό και στην εξυπηρέτηση του πελατολογίου της (ασφαλισμένοι ασφαλιστικών εταιριών, ιδιώτες, εργαζόμενοι και στελέχη επιχειρήσεων) ανταποκρίνεται ταχύτατα στην παροχή εξωνοσοκομειακών υπηρεσιών υγείας υψηλού επιπέδου, μέσα από το ευρύ και εκτεταμένο Πανευρωπαϊκό δίκτυό της, που καλύπτει 16 χώρες και διαθέτει 244 ιδιόκτητα διαγνωστικά κέντρα σε ολόκληρη την Ευρώπη και περισσότερα από 500 ιδιόκτητα και συνεργαζόμενα κέντρα στην Ελλάδα.
Στην καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση έχει συμβάλει το γεγονός ότι όλα τα διαγνωστικά κέντρα του Ομίλου στην Ελλάδα διαθέτουν αποκλειστικά για τους ασφαλισμένους των ασφαλιστικών εταιρειών ένα ειδικό τμήμα υποδοχής και εξυπηρέτησης, το οποίο έχει δημιουργηθεί, συσταθεί και λειτουργεί αποκλειστικά στην Affidea εδώ και πολλά χρόνια. Το τμήμα αποτελεί ένα από τα πολλά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Affidea, με τις ασφαλιστικές εταιρίες να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης και τους ιδιώτες πελάτες να την επιλέγουν για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας.
Πρόκειται για μια καινοτομία από τον Όμιλο Affidea που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο. Το τμήμα εξυπηρέτησης αποδεικνύει έμπρακτα πώς ένα brand εξυπηρετώντας τον πελάτη, μπορεί να κατακτήσει την καρδιά και το μυαλό του. Στη Affidea θεωρούν ότι τα brands που ξεχωρίζουν στην εποχή μας, είναι εκείνα που καταφέρνουν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών και επιπλέον να ξεπεράσουν τις προσδοκίες τους, προσφέροντας ποιοτική και γρήγορη εξυπηρέτηση, με ενσυναίσθηση και σεβασμό στις αξίες τους. Σε μια αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης, υλοποιούν πρακτικές που δημιουργούν αξία όχι μόνο για τους πελάτες, αλλά τελικά και για τα ίδια τα brands. Για την επίτευξη της αμοιβαίας ωφέλειας, στοχεύουν, μέσω της ιδανικής εξυπηρέτησης, στην καρδιά και στο μυαλό του πελάτη. Εν κατακλείδι, δημιουργώντας σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους ασθενείς και τους συνεργάτες της, η Affidea λειτουργεί με σεβασμό, αξιοπιστία και καινοτομία, υιοθετώντας πρακτικές και υπηρεσίες που δημιουργούν προστιθέμενη αξία, τόσο για το σύνολο των πελατών της, όσο και για τους ασφαλισμένους των ασφαλιστικών εταιριών με τις οποίες συνεργάζεται.