Για 3η χρονιά η ΤΕΝΑ πραγματοποίησε ένα πρόγραμμα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού. Αυτή τη φορά συνεργάστηκε με την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία χορηγώντας την Κινητή Μονάδα Μαστογράφου, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα σε 2.000 γυναίκες να κάνουν δωρεάν μαστογραφία.
Με αφορμή την ολοκλήρωση του προγράμματος «ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ» η ΤΕΝΑ παρουσίασε τα αποτελέσματα σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία. Την εκδήλωση συντόνισε η δημοσιογράφος Νατάσα Ράγιου, ενώ ομιλητές ήταν ο Ευάγγελος Φιλόπουλος, διευθυντής Κλινικής Μαστού Ευρωκλινικής, τέως διευθυντής Κλινικής Μαστού του Νοσοκομείου «Αγ. Σάββας» και πρόεδρος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας και η Σεβαστή Κατσαμπούρη, η Αφέντρα Καραμολέγκου και η Αμαλία Χανδρινού, στελέχη της εταιρίας Essity Hellas, στην οποία ανήκει το brand TENA.
Όπως ανέφερε στην ομιλία του ο πρόεδρος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας Ευάγγελος Φιλόπουλος, «ο καρκίνος του μαστού είναι η συχνότερη κακοήθεια που εμφανίζεται στις γυναίκες της χώρας μας. Ο αριθμός των νέων περιστατικών κάθε χρόνο υπολογίζεται σε 7.500. Η έγκαιρη διάγνωση έχει καίρια σημασία για την επιτυχημένη αντιμετώπιση του και την αποτελεσματική θεραπεία του. Η χορηγία της ΤΕΝΑ στην Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία αξίζει επαίνους για την ουσιαστική προσφορά της, την ευαισθησία της, αλλά και το σημαντικό της έργο και την ευχαριστούμε πολύ».
Το ταξίδι της Κινητής Μονάδας Μαστογράφου κράτησε 40 ημέρες, επισκέφθηκε 12 Δήμους της Αττικής και 3 αλυσίδες μεγάλων supermarket (Ι&Σ Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market). Η υπεύθυνη συντονισμού του παραπάνω προγράμματος Σεβαστή Κατσαμπούρη (Shopper Marketing Manager Greece) τόνισε τα εξής: «Είναι μεγάλη χαρά και τιμή η προσφορά κοινωνικού έργου από την εταιρία μας και τα προϊόντα ΤΕΝΑ. Το πρόγραμμα «ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ» ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία τόσο ως προς την πραγματοποίηση των δωρεάν μαστογραφιών στους Δήμους και στα καταστήματα των αλυσίδων που το φιλοξένησαν, όσο και ως προς την ευρεία ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των γυναικών για το ζήτημα της πρόληψης του καρκίνου του μαστού. Η ΤΕΝΑ θα στέκεται πάντα αρωγός σε προγράμματα ενημέρωσης των γυναικών, αλλά και πρόληψης, δίνοντας όλοι μαζί την μάχη κατά του καρκίνου του μαστού».
Από την πλευρά της ΤΕΝΑ η Αφέντρα Καραμολέγκου (Βrand Manager TENA Retail Greece) ανέφερε ότι «εάν υπήρχε όρος στο λεξικό θα βλέπαμε ότι ΤΕΝΑ σημαίνει ότι Νοιαζόμαστε για τους ανθρώπους. Με πάνω από 50 χρόνια εμπειρίας, η ΤΕΝΑ έχει καθιερωθεί παγκοσμίως ως η κορυφαία μάρκα προϊόντων για την αδυναμία της ουροδόχου κύστης και την ακράτεια. Η ΤΕΝΑ είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες γυναίκες και ένα από τα σημαντικότερα αναμφίβολα είναι ο καρκίνος του μαστού. Δεσμευόμαστε λοιπόν ότι θα είμαστε πάντα κοντά τους υποστηρίζοντας δράσεις για την ενημέρωση, την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του».
Αμαλία Χανδρινού, Nατάσα Ράγιου, Ευάγγελος Φιλόπουλος, Σεβαστή Κατσαμπούρη, Αφέντρα Καραμολέγκου
Κεντρική φωτογραφία: Σεβαστή Κατσαμπούρη, Μαρία Κουρή, Ευάγγελος Φιλόπουλος, Αφέντρα Καραμολέγκου