Η Pfizer Hellas A.E. τιμήθηκε με τέσσερα GOLD Βραβεία σε τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες στα Patient Partnership Awards 2022 που διοργανώθηκαν από τη Boussias Communications LTD. Τα Βραβεία Patient Partnership Awards αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν τις βέλτιστες πρακτικές για συνεργασίες φαρμακευτικών εταιρειών που αποσκοπούν στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών, την προσφορά προγραμμάτων υποστήριξης των ασθενών σε όλη την πορεία της θεραπευτικής τους διαδρομής, την πρόληψη, την ενημέρωση και την εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα, με 2 GOLD Βραβεία διακρίθηκε η καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης της Pfizer Hellas «Μικροβιακή Αντοχή – Η επιστήμη και η τέχνη ενώνουν τις δυνάμεις τους» στις κατηγορίες “Other/ Microbial Resistance” και “Patient Compliance & Support Initiative”. Επιπλέον, GOLD Βραβεία απέσπασαν η εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης κοινού για την καρδιακή αμυλοείδωση από τρανσθυρετίνη «Η Καρδιά σας είναι σπάνια: Ακούστε το μήνυμά της» στην κατηγορία “Rare Diseases” και η καμπάνια ευαισθητοποίησης για την Ελκώδη Κολίτιδα στην κατηγορία “Autoimmune Diseases”.
Οι βραβεύσεις αναδεικνύουν για ακόμα μια φορά τη στρατηγική προτεραιότητα της Pfizer Hellas να βρίσκεται πάντα δίπλα στους Ασθενείς υποστηρίζοντάς τους με συγκεκριμένες δράσεις που συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.
Πρόσφατα, μάλιστα, η Pfizer Hellas κατέλαβε την πρώτη θέση στη λίστα των φαρμακευτικών εταιρειών με την καλύτερη εταιρική φήμη στην Ελλάδα και στην Κύπρο για το 2021, βάσει της ετήσιας έρευνας εταιρικής φήμης του ανεξάρτητου διεθνούς φορέα ερευνών PatientView, μετά από αξιολόγηση από συλλόγους και ομάδες ασθενών και από τις δυο χώρες.
Ο κ. Βασίλης Τζινιέρης, Hospital Business Unit Lead – Greece Region της Pfizer Hellas, ευχαρίστησε την κριτική επιτροπή για τη διπλή GOLD διάκριση της καμπάνιας για τη Μικροβιακή Αντοχή και ανέφερε: «Μας κάνει υπερήφανους το γεγονός ότι στην Pfizer ηγούμαστε της μάχης κατά του φαινομένου της Μικροβιακής Αντοχής, όχι μόνο σε επίπεδο καινοτομίας προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα φαρμάκων και εμβολίων για την αντιμετώπιση και πρόληψη των λοιμώξεων, αλλά και συμβάλλοντας στην εκπαίδευση των επαγγελματιών υγείας και υλοποιώντας πρωτοβουλίες για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού. Μέσα από αυτή την πρωτοποριακή δράση προσπαθήσαμε να συνδυάσουμε την Επιστήμη και την Τέχνη με στόχο να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό στο θέμα της Μικροβιακής Αντοχής και της ορθολογικής χρήσης των αντιβιοτικών.»
Ο κ. Απόστολος Πήττας, Rare Disease Lead, Pfizer Ελλάδος – Κύπρου – Μάλτας, ο οποίος παρέλαβε το GOLD Βραβείο για την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης κοινού «Η Καρδιά σας είναι σπάνια: Ακούστε το μήνυμά της», σημείωσε: «Στη Pfizer πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι που ζουν με μια σπάνια πάθηση, μαζί με τα μέλη των οικογενειών και τους φροντιστές που τους υποστηρίζουν, αξίζουν κάτι καλύτερο. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που με την προσπάθειά μας να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό για τη σπάνια νόσο της Καρδιακής Αμυλοείδωσης από Τρανσθυρετίνη, θα συμβάλλουμε στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της νόσου και στην έγκαιρη διάγνωσή της».
Τέλος, η κ. Ειρήνη Κασιμάτη, Brand Manager Inflammation & Immunology της Pfizer Hellas, η οποία παρέλαβε το GOLD Βραβείο για την εκστρατεία ενημέρωσης για την Ελκώδη Κολίτιδα «Μην Κλείνεσαι», δήλωσε: «Διαχρονικά στην Pfizer, στόχος μας είναι να βελτιώνουμε διαρκώς την Υγεία των ασθενών σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο μέσα από την επιστήμη, και την καινοτομία αλλά και με δράσεις που συμβάλλουν στην εκπαίδευσή τους, ώστε να έχουν μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Eιδικά για τους ασθενείς με Ιδιοπαθείς Φλεγμονώδεις Νόσους του Εντέρου (ΙΦΝΕ), πρωτοβουλίες, όπως η ενημερωτική εκστρατεία “Mην κλείνεσαι”, θέτουν τους ίδιους τους ασθενείς στο επίκεντρο, και συμβάλλουν στην ενημέρωσή τους με στόχο στη βελτίωση της καθημερινότητάς τους».