Η Αffidea Ευρωιατρική, η ελληνική θυγατρική εταιρεία του κορυφαίου πανευρωπαϊκού ομίλου παροχής υπηρεσιών εξωνοσοκομειακής φροντίδας, αναδείχθηκε στις 10 καλύτερες εταιρείες στο Digital Μarketing για τη χρονιά που πέρασε, στην ειδική έκδοση «Ανασκόπηση – The Book of Ten Best of 2017» του Marketing Week.
Η έκδοση αναλύει, παρουσιάζει και αναδεικνύει ό,τι ξεχώρισε στην Ελλάδα για τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την υιοθέτηση προωθημένων τάσεων στον ευρύτερο κλάδο της Επικοινωνίας, του Marketing και των Media, με ξεκάθαρο και χρηστικό τρόπο.
Επιπλέον, στην ετήσια έκδοση «25 Digitalized Companies to Watch ΄18» του ΝetWeek, η Affidea Ευρωιατρική παρουσιάστηκε ως μία από τις 25 ελληνικές εταιρείες που έχουν κάνει σημαντικά βήματα στη μετάβασή τους προς την ψηφιακή εποχή, κρινόμενες βάσει μιας εκτεταμένης σειράς ερωτήσεων και κριτηρίων.
Η επένδυση σε νέες τεχνολογίες ως προς την ασφάλεια και την καλύτερη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των ασθενών, η χρήση αναβαθμισμένου εξοπλισμού και η θέσπιση νέων διαδικασιών για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της αποτελούν ορισμένα μόνο από τα στρατηγικά βήματα της Affidea. Ο πρόσφατος ανασχεδιασμός του website, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να περιηγηθεί σε ένα πλήρως φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον σύμφωνα με τις προσωποποιημένες ανάγκες του, η παρουσίαση νέων ψηφιακών υπηρεσιών και η αναβάθμιση των ήδη υπαρχουσών, όπως το κλείσιμο ραντεβού μέσω του διαδικτύου και η αποστολή των αποτελεσμάτων των εξετάσεων με email, αποτελούν έμπρακτες κινήσεις προς τον ψηφιακό προσανατολισμό της εταιρείας.
Με αφορμή τις διακρίσεις αυτές, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Affidea Ευρωιατρική, Θεόδωρος Καρούτζος δήλωσε: «Η πρωτοπορία και η καινοτομία βρίσκονται στο DNA της Affidea, στις υπηρεσίες μας, στον τρόπο σκέψης και δράσης μας, στις σχέσεις μας με όλους τους εμπλεκόμενους στο χώρο της υγείας. Μας γεμίζει ικανοποίηση η επιβράβευση των προσπαθειών μας, όπως αυτή αποτυπώθηκε και στις δύο εκδόσεις, και μας επιφορτίζει παράλληλα με το ευχάριστο καθήκον να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε σε όλους τους τομείς της δραστηριότητάς μας, έχοντας όπως πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο».
«Για εμάς οι διακρίσεις αυτές είναι ξεχωριστές γιατί αφενός θέτουν νέα όρια και προκλήσεις για την ομάδα και αφετέρου, ως το απόσταγμα μίας καθημερινής συλλογικής προσπάθειας, αποτελούν επιβεβαίωση για το αποτέλεσμα των κόπων μας. Στα δεκατρία χρόνια ύπαρξης του ομίλου στην Ελλάδα έχουμε μάθει πως η επίτευξη των στόχων μας ως εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με το ίδιο το δημιουργικό ταξίδι ως ομάδα, πως πρέπει να χαιρόμαστε την καθημερινότητα και να απολαμβάνουμε τις σχέσεις που δημιουργούνται μεταξύ των μελών μας, αλλά και της κοινότητας της επικοινωνίας. Για τον λόγο αυτό αναφορές σαν κι αυτές είναι ιδιαίτερα σημαντικές» σημειώνει η Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Marketing της Affidea Ευρωιατρική, Σταυρούλα Σηφάκη.
Και προσθέτει: «Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως σε μια οικονομία που αγκομαχεί, σε μια κοινωνία που προσπαθεί να επαναπροσδιορίσει τον εαυτό της οι άνθρωποι της επικοινωνίας πορεύονται εφοδιασμένοι με τη δημιουργική τους παραγωγικότητα και οι διακρίσεις που τους αφορούν αποτελούν μία ουσιώδη καταγραφή με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο. Ευχαριστούμε πολύ το Marketing Week & το Netweek, τους καταξιωμένους επαγγελματίες του κλάδου μας που αποτέλεσαν την κριτική επιτροπή και που μας επέλεξαν και μας ξεχώρισαν, αλλά και τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν όλα αυτά τα χρόνια».
Πηγή: affidea.gr