Του Άρη Μπερζοβίτη
Το 14ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management με τίτλο “Pharmadise – Leading healthcare intelligence” θα διεξαχθεί στις 3, 4 και 5 Απριλίου 2024, στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών. Η φετινή Οργανωτική Επιτροπή θέλοντας να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες των στελεχών της φαρμακευτικής αγοράς, έχει θέσει ως στόχο οι συμμετέχοντες του Συνεδρίου να αποκομίσουν γνώσεις αλλά και «τροφή για σκέψη», που θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν άμεσα στα επαγγελματικά τους καθήκοντα. Στο πλαίσιο αυτό, διαμόρφωσε ένα υψηλού επιπέδου επιστημονικό πρόγραμμα και εξασφάλισε τη συμμετοχή καταξιωμένων κεντρικών ομιλητών, οι οποίοι θα ενισχύσουν περαιτέρω το κύρος και την επιστημονική ποιότητα του 14ου Συνεδρίου.
Ethel Agelatou, LinkedIn Trainer & Personal Branding Coach
Παρασκευή 5 Απριλίου 2024, ώρα: 16:15
Συγκεκριμένα, η τρίτη και τελευταία ημέρα του Συνεδρίου, θα ξεκινήσει με την Ethel Agelatou, LinkedIn Trainer & Personal Branding Coach, η οποία θα πραγματοποιήσει μία ιδιαίτερα χρήσιμη διαδραστική ομιλία με τίτλο “Brand–on through LinkedIn”, προσφέροντας σε όσους την παρακολουθήσουν τις γνώσεις και τα εργαλεία για να αναβαθμίσουν την επαγγελματική τους παρουσία στον φαρμακευτικό κλάδο μέσω της πλατφόρμας LinkedIn.
Τατιάνα Κολοβού, Teaching Professor, Kelley School of Business, Indiana University
Παρασκευή 5 Απρίλιου 2024, ώρα: 17:00
Το επιστημονικό πρόγραμμα θα συνεχίσει με την κεντρική ομιλήτρια, Τατιάνα Κολοβού, Teaching Professor, Kelley School of Business, Indiana University. Μέσα από την ομιλία της “Entering the discomfort zone”, η κυρία Κολοβού θα εστιάσει στην έννοια της απρόσμενης αλλαγής, καθώς και την ανάγκη της προσαρμογής σε νέα δεδομένα. Οι συμμετέχοντες που θα την παρακολουθήσουν θα έχουν την ευκαιρία να διαπιστώσουν με ποιον τρόπο μπορούν να οδηγηθούν σε καινοτόμες ιδέες και προσωπική εξέλιξη, όχι μόνο βγαίνοντας από το comfort zone τους, αλλά και τη σημαντικότητα να μπαίνουν σε discomfort zone.
Peter Economides, Global Brand Strategist, Founder Felix BNI
Παρασκευή 5 Απριλίου 2024, ώρα: 17:30
Στη συνέχεια, ο Peter Economides, Global Brand Strategist, Founder Felix BNI, θα αναφερθεί στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον της φαρμακοβιομηχανίας, εστιάζοντας στην αναγκαιότητα στρατηγικής προσαρμογής των στελεχών του. Στη συνέχεια, θα αναλύσει τη δυναμική της συνεργασίας διαφορετικών γενεών στον φαρμακευτικό κλάδο, υπογραμμίζοντας τη σημασία εφαρμογής στις εταιρείες μίας κουλτούρας διαρκούς μάθησης και καινοτομίας.
Jill Εllul, Owner at Mojoco, Facilitator & Innovation Specialist
Παρασκευή 5 Απριλίου 2024, ώρα: 18:00
Η ημέρα θα ολοκληρωθεί με την κεντρική ομιλία “Digital Reboot – Shifting our Perspectives“ της Jill Εllul, Owner at Mojoco, Facilitator & Innovation Specialist, η οποία θα αναφερθεί στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στις δυνατότητες που προσφέρει για την αντιμετώπιση των δυσκολιών αναφορικά με την πρόσβαση και την οικονομία του ελληνικού συστήματος υγειονομικής περίθαλψης. Επιπλέον, θα εστιάσει στην αλλαγή του mindset και στους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αξιοποιηθούν τα digital trends με στόχο την επαγγελματική εξέλιξη των στελεχών.
Μετά την ολοκλήρωση του επιστημονικού προγράμματος θα ακολουθήσει η τελετή απονομής των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ., του καταξιωμένου θεσμού μέσω του οποίου αναδεικνύονται τα πιο καινοτόμα προγράμματα επικοινωνίας.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το 14ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.eefamcongress2024.gr.
Η Οργανωτική Επιτροπή του 14ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management:
Πρόεδρος Ε.Ε.Φα.Μ.
Ντανιέλα Μάλο, Πρόεδρος E.E.Φα.M., Head of BU Consumer Healthcare VIAN
Πρόεδροι 14ου Συνεδρίου Ε.Ε.Φα.Μ.:
Λαμπρίνα Μπαρμπετάκη, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος AbbVie Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας, Πρόεδρος PhARMA Innovation Forum Greece (PIF)
Παναγιώτης Γιαννουλέας, Chief Operating Officer & Country Manager Ομίλου Lavipharm
Επικεφαλής Οργανωτικής Επιτροπής:
Παύλος Νικολάου, Ταμίας E.E.Φα.M.
Eπικεφαλής Ομάδας Αριστείων:
Παναγιώτης Κοσμαράς, Γενικός Γραμματέας E.E.Φα.M., District Sales Manager Cardiology, BU Gen Med, AMGEN HELLAS
Eπικεφαλής Ομάδας Επικοινωνίας:
Ιωάννης Ανδρουτσόπουλος, Μέλος E.E.Φα.M., Omnichannel Lead, Commercial Excellence & Omnichannel, GSK
Eπικεφαλής Ομάδας Θεματολογίας:
Παναγιώτης Μπατζιόλας, Αντιπρόεδρος E.E.Φα.M., Commercial Team Leader CardioRenalMetabolic Franchise, Novartis