Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου), η Παγκόσμια Επιχειρησιακή Μονάδα Καταναλωτικών Προϊόντων της βιοφαρμακευτικής εταιρείας Sanofi προχώρησε σε μία σειρά δράσεων υποστήριξης της ψυχικής υγείας και ευεξίας ατόμων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού. Οι δράσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της «Ημέρας Σκοπού» (“Purpose Day”), ενός ετήσιου θεσμού που έχει θεσπίσει η Επιχειρησιακή Μονάδα Καταναλωτικών Προϊόντων, καλώντας τους εργαζόμενους να προσφέρουν εθελοντικά τον χρόνο και την εργασία τους για τη βελτίωση της ψυχικής υγείας ανθρώπων που βρίσκονται σε δυσμενή κοινωνικοοικονομική κατάσταση.
Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, η Sanofi επιχειρεί να συνεισφέρει στην αύξηση της ευαισθητοποίησης του κοινού για τη σημασία της διατήρησης καλής ψυχικής υγείας και στην απενοχοποίηση της συζήτησης γύρω από το συγκεκριμένο θέμα.
Όπως τόνισε ο Paul Martingell, SVP Region Head Europe – Consumer Healthcare at Sanofi, «Ως ηγέτιδα εταιρία στην αγορά των καταναλωτικών προϊόντων υγείας, η Sanofi έχει δεσμευτεί για την ανάδειξη της ψυχικής υγείας ως σημαντικής παραμέτρου της συνολικότερης ευεξίας του ανθρώπου. Επιθυμία μας είναι να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να μιλούν ελεύθερα για αυτά τα θέματα και να τους ενθαρρύνουμε να θέσουν την υπεύθυνη αυτό-φροντίδα ως βασική τους προτεραιότητα. Είμαι υπερήφανος για τον θεσμό της Ημέρας Σκοπού και την υποστήριξή του από τους συναδέλφους σε όλη την Ευρώπη»
Συμμετέχοντας στην παραπάνω πρωτοβουλία, η Επιχειρησιακή Μονάδα Καταναλωτικών Προϊόντων της Sanofi Ελλάδας αφιέρωσε τη φετινή της δράση στην προσπάθεια διασφάλισης καλής ψυχικής υγείας για τα παιδιά που φιλοξενεί ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Την Τρίτη 11 Οκτωβρίου, οι εργαζόμενοι επισκέφθηκαν ένα από τα σπίτια του οργανισμού στην Αθήνα και προσέφεραν εθελοντική εργασία στους τομείς της προετοιμασίας των παιδικών γευμάτων και της καθαριότητας των χώρων.
Επιπλέον και δεδομένης της παραμέλησης και των αρνητικών εμπειριών που έχουν βιώσει τα παιδιά αυτά στο παρελθόν, πραγματοποιήθηκε ομαδική συνεδρία υπό την καθοδήγηση του παιδοψυχολόγου του οργανισμού, κατά τη διάρκεια της οποίας τα παιδιά έλαβαν χρήσιμες πληροφορίες για την αντιμετώπιση του μακροπρόθεσμου ψυχικού αντίκτυπου των αρνητικών βιωμάτων τους, τη βέλτιστη διαχείριση του άγχους, την έκφραση των συναισθημάτων τους κ.α. Η εταιρία προχώρησε επίσης σε προσφορά οικονομικής ενίσχυσης προς τον οργανισμό, με σκοπό την κάλυψη του κόστους της εν λόγω ψυχολογικής υποστήριξης των φιλοξενούμενων παιδιών σε βάθος χρόνου.
Η Valentina Belcheva, General Manager, Sanofi Consumer HealthCare Greece & Cyprus, δήλωσε τα εξής: «Για όλους εμάς στην Επιχειρησιακή Μονάδα Καταναλωτικών Προϊόντων της Sanofi, η διασφάλιση της σωματικής και ψυχικής ευεξίας των ανθρώπων αποτελεί μέγιστη προτεραιότητα και απώτερο σκοπό κάθε μας δραστηριότητας. Με ισχυρό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης απέναντι στα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας μας, τα παιδιά που έχουν βιώσει τραυματικά γεγονότα στη ζωή τους, αφιερώνουμε τη φετινή Ημέρα Σκοπού στην ενίσχυση της παροχής αναγκαίας ψυχολογικής υποστήριξης στα παιδιά του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε να επανέλθει το χαμόγελο στα χείλη τους, με την ελπίδα να διατηρηθεί σε όλη τους τη ζωή!»
Η δέσμευση της Sanofi μέσω του θεσμού «Ημέρα Σκοπού»
Κάθε χρόνο, η «Ημέρα Σκοπού» αποτελεί μία ευκαιρία για τους εργαζόμενους στην Επιχειρησιακή Μονάδα Καταναλωτικών Προϊόντων της Sanofi σε παγκόσμιο επίπεδο, να δημιουργήσουν το δικό τους θετικό αποτύπωμα στις τοπικές κοινωνίες τους. Η Ημέρα Σκοπού 2022 σε όλη την Ευρώπη είναι αφιερωμένη στην προαγωγή της ψυχικής υγείας των ατόμων που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες.
Οι δράσεις που υλοποιούνται στο πλαίσιο αυτό, αντανακλούν τη δέσμευση της Sanofi να συνεισφέρει ενεργά στην αναβάθμιση της σωματικής και ψυχικής υγείας, αλλά και ευεξίας των ανθρώπων, ενθαρρύνοντας την υιοθέτηση ορθών συμπεριφορών αυτό-φροντίδας και προσφέροντας ασφαλή και ποιοτικά προϊόντα υγείας, που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών.