ΜΕΝΟΥ
My Health Account: Ψηφιακός Φάκελος Υγείας από την Affidea (Μία χρήσιμη πληροφορία και για ασφαλιστές!)

My Health Account: Ψηφιακός Φάκελος Υγείας από την Affidea (Μία χρήσιμη πληροφορία και για ασφαλιστές!)

Health Newsroom

Το My Health Account της Affidea είναι μια δομημένη συλλογή και αποθήκευση των ιατρικών δεδομένων του ασθενούς/εξεταζόμενου σε ψηφιακή μορφή, μέσω του οποίου ο ίδιος μπορεί εύκολα και γρήγορα να έχει πρόσβαση και να διαχειριστεί όπως επιθυμεί τις πληροφορίες που σχετίζονται με την υγεία του, σε ένα ασφαλές και εμπιστευτικό περιβάλλον, με σεβασμό στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του.

Τι προσφέρει;

Το My Health Account αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για τους ασθενείς/εξεταζόμενους που μπορούν πλέον να λάβουν έναν πιο ενεργό ρόλο στη φροντίδα της υγείας τους αλλά και να μοιράζονται τις πληροφορίες αυτές με τους ιατρούς της επιλογής τους. Παρέχει εύκολα και γρήγορα το ιατρικό ιστορικό του ασθενούς/εξεταζόμενου και συμβάλλει σημαντικά στην ποιοτικότερη υγειονομική περίθαλψη του ασθενούς.

Τα ιατρικά δεδομένα:

  • Mεταφέρονται εύκολα στον ιατρικό φάκελο μετά από κάθε εξέταση.
  • Κοινοποιούνται ηλεκτρονικά όπου κρίνει ο χρήστης.

Το My Health Account διαθέτει την δυνατότητα ο κάθε εξεταζόμενος να ορίζει αποκλειστικά για τα ιατρικά στοιχεία του, τους ιατρούς που επιθυμεί να τα μοιράζεται, όπου αρχικά καταχωρεί τα στοιχεία του «τρίτου» που επιθυμεί να επικοινωνήσει και στη συνέχεια ενεργοποιεί την περίοδο πρόσβασης (ενεργές ημέρες και ώρες), συνθηματικό κ.λπ. Το σύστημα θα αποστείλει αυτόματα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση του «τρίτου» για την ενεργή περίοδο, το url και το συνθηματικό του.

Όροι και Προϋποθέσεις

  • Η εφαρμογή διασφαλίζει απόλυτα την προστασία των προσωπικών δεδομένων και δεδομένων υγείας του ασθενούς/εξεταζόμενου.
  • Δυνατότητα πρόσβασης έχει μόνον ο ασθενής/εξεταζόμενος με τους κωδικούς που λαμβάνει μετά από αίτημα στη γραμματεία του διαγνωστικού κέντρου της Affidea.
  • Ο ασθενής/εξεταζόμενος καλείται να αλλάξει τον κωδικό πρόσβασής του, καθώς φέρει την πλήρη ευθύνη χρήσης της εφαρμογής.

Πως γίνεται η εγγραφή;

Για την εγγραφή στο My Health Account χρειάζονται απαραιτήτως τα παρακάτω στοιχεία:

  • Ενεργός προσωπικός λογαριασμός e-mail
  • Προσωπικός αριθμός κινητού τηλεφώνου
  • Αστυνομική Ταυτότητα
  • AMKA

Εφόσον ολοκληρωθεί η αίτηση και παραλάβετε από την γραμματεία του Διαγνωστικού Κέντρου το “Αποδεικτικό παράδοσης στοιχείων ταυτοποίησης”, μπείτε στο https://connect-gr.affidea.com/ όπου είναι και η αρχική σελίδα πλοήγησης που θα επισκέπτεστε κάθε φορά για να έχετε πρόσβαση στον προσωπικό σας λογαριασμό. Εναλλακτικά μπορείτε και από το affidea.gr στην ενότητα “Αποτελέσματα”.

Πώς γίνεται η ενεργοποίηση του λογαριασμού;

Ο ασθενής/εξεταζόμενος, αφού επισκεφθεί την ιστοσελίδα https://connect-gr.affidea.com/ του My Health Account και επιλέξει “Είσοδος”, θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον κωδικό χρήστη και το συνθηματικό που του έχουν δοθεί από το διαγνωστικό κέντρο. Έπειτα, θα λάβει στο κινητό του ένα sms επιβεβαίωσης ταυτοπροσωπίας, προκειμένου να εισέλθει στην εφαρμογή. Στη συνέχεια μπορεί να αλλάξει το συνθηματικό με ένα της επιλογής του για μεγαλύτερη ασφάλεια.

Στην περίπτωση που επιθυμεί να έχει πρόσβαση στις εικόνες των εξετάσεών του, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η αλλαγή του κωδικού πρόσβασης. (Ο νέος κωδικός θα πρέπει να είναι τουλάχιστον μήκους 8 ψηφίων, με τουλάχιστον ένα χαρακτήρα κεφαλαίο, ένα μικρό και έναν αριθμό).

Ποιες εξετάσεις μπορεί να δει ο χρήστης;

Μέσα από την ψηφιακή εφαρμογή της Affidea, ο ασθενής/εξεταζόμενος μπορεί να έχει πρόσβαση στο ιστορικό των ιατρικών του εξετάσεων, εργαστηριακών και απεικονιστικών, που έχει πραγματοποιήσει στην Affidea, όπως μαγνητική τομογραφία, αξονική τομογραφία και ψηφιακή μαστογραφία, συμπεριλαμβανομένων αποτελεσμάτων, εικόνων και γνωματεύσεων των ιατρών, από την ημέρα εγγραφής του στην εφαρμογή και μετά.

Όλα τα αποτελέσματα μπορούν να εκτυπωθούν ή να αποθηκευτούν στον υπολογιστή του κάθε χρήστη.

Για την ενεργοποίηση του My Health Account, απευθυνθείτε στη γραμματεία του Διαγνωστικού Κέντρου της Affidea που σας εξυπηρετεί.

Ειδικό κέντρο υποστήριξης

Για περισσότερες πληροφορίες, ερωτήσεις & τεχνική υποστήριξη, σχετικά με την εφαρμογή My Health Account της Affidea, μπορείτε να επικοινωνείτε με το ειδικό κέντρο υποστήριξης μέσω τηλεφώνου 213 090 0925 ή email: [email protected] καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 16:00 – 20:00.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Διαβάστε επίσης: