ΜΕΝΟΥ

Γιάννης Καντώρος: «Προωθούμε στρατηγικές συνεργασίες με άλλες ασφαλιστικές εταιρείες μέσω Medifirst»

Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος Ομίλου Interamerican

Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο

Άνοιγμα της συνεργασίας του Ομίλου Interamerican σε όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες για την αξιοποίηση του δικτύου πρωτοβάθμιας περίθαλψης υγείας Medifirst προαναγγέλλει με συνέντευξή του στο «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου κ. Γιάννης Καντώρος.

Η ανάπτυξη του δικτύου των πολυϊατρείων Medifirst αναμένεται να αποτελέσει την «αιχμή» της Interamerican στη στρατηγική της γύρω απ’ την ασφάλιση υγείας τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα θα δοθεί έμφαση σε στρατηγικές συνεργασίες και εξυπηρέτηση πολιτών που δεν αποτελούν πελάτες υγείας της Interamerican, αλλά για παράδειγμα πελάτες και άλλων ασφαλιστικών εταιρειών, επισημαίνει στη συνέντευξή του ο κ. Καντώρος. Παράλληλα, ξεδιπλώνει τη στρατηγική της Interamerican εν γένει στις ασφαλίσεις υγείας και την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια περίθαλψη, αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε εξαγορές είτε εταιρειών είτε χαρτοφυλακίων και στέλνει μήνυμα στους συνεργάτες της ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές ότι ο όμιλος αναγνωρίζει στην πράξη την ανεκτίμητη συμβολή του καθενός στη διαμόρφωση της λαμπρής ιστορίας του.

-Κύριε Καντώρο, ποια είναι η στρατηγική της Interamerican στον τομέα της Υγείας, δεδομένου ότι είστε η μοναδική ασφαλιστική εταιρεία με ιδιόκτητο σύστημα πρωτοβάθμιας (Medifirst) και δευτεροβάθμιας φροντίδας υγείας (Αθηναϊκή Κλινική); 

H Interamerican, έχοντας πάντα στο επίκεντρό της τον άνθρωπο και τη ζωή του, έχει προχωρήσει ένα βήμα πέρα από την ασφάλιση, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα προϊόντων και διευρυμένων υπηρεσιών για την υγεία, με στόχο την παροχή ολιστικής και υψηλής ποιότητας φροντίδα σε κάθε ασφαλισμένο της. Στον πυρήνα της ασφαλιστικής της δραστηριότητας βρίσκεται το Σύστημα Υγείας bewell. Αποτελεί μια καινοτομική, απόλυτα εξατομικευμένη και οικονομικά προσιτή για μεγάλο μέρος του πληθυσμού πρόταση ασφάλισης υγείας, προσφέροντας πλήρη κάλυψη και υποστήριξη. Το bewell ικανοποιεί τις εξατομικευμένες ανάγκες κάθε ανθρώπου και της οικογενείας του, σε κάθε στάδιο της ζωής τους, από την πρόληψη και τη διάγνωση μέχρι την περίθαλψη και τη νοσηλεία. Τόσο στον πρωτοβάθμιο όσο και δευτεροβάθμιο τομέα περίθαλψης, το σύστημα υγείας της Interamerican υποστηρίζεται από ένα εκτεταμένο, πανελλαδικής κάλυψης, συνεργαζόμενο δίκτυο 250+ διαγνωστικών κέντρων, 1.400+ Γιατρών, όλων των ειδικοτήτων. Eπίσης οι ιδιόκτητες υποδομές υγείας της Interamerican -τα 3 υπερσύγχρονα πολυϊατρεία πρωτοβάθμιας φροντίδας MEDIFIRST, στο Μαρούσι, στην Αργυρούπολη και το Περιστέρι, καθώς και η γενική κλινική Αθηναϊκή ΜEDICLINIC, στους Αμπελόκηπους- εξυπηρετούν όχι μόνο τους ασφαλισμένους της εταιρείας αλλά και το ευρύ κοινό.

Στη διάθεση των ασφαλισμένων βρίσκεται, επίσης, η Γραμμή Υγείας Ιnteramerican 1010, η οποία λειτουργεί απρόσκοπτα 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, για κλήσεις από την Ελλάδα ή το εξωτερικό, παρέχοντας ιατρικές συμβουλές για κάθε τακτικό ή έκτακτο περιστατικό υγείας, συντονίζοντας την υγειονομική μεταφορά και προσφέροντας πληροφορίες για τη διαχείριση των συμβολαίων και των διαδικασιών.

Για τα απαιτητικά και έκτακτα περιστατικά υγείας, η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της Interamerican αναλαμβάνει την ασφαλή και υπεύθυνη υγειονομική μεταφορά των ασφαλισμένων της στην πλησιέστερη ενδεδειγμένη ιατρική μονάδα με ιδιόκτητο στόλο 18 ασθενοφόρων και 4 αεροπλάνων και 3 ελικοπτέρων (αποκλειστικής χρήσης). Αξίζει να αναφερθεί πως όλοι οι μόνιμοι κάτοικοι των νησιών της Σύρο, Άνδρου και Σκύρου έχουν την κάλυψη της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας της Interamerican.

Στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου συστήματος υγείας της Interamerican παρέχεται επιπλέον, σε όλους τους ασφαλισμένους υγείας, η πρωτοποριακή εφαρμογή Μedi ON. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη της να ελέγξει, εύκολα και γρήγορα, κάθε σύμπτωμα υγείας που τον ανησυχεί, να λάβει μια αξιόπιστη εκτίμηση για την κατάσταση της υγείας του και τον τρόπο αντιμετώπισης των συμπτωμάτων. Ακόμα, μέσω της εφαρμογής, ο χρήστης λαμβάνει ιατρική καθοδήγηση (τηλεφωνικά ή μέσω chat) από γιατρό της Interamerican, ενώ έχει τη δυνατότητα να βρει στην περιοχή του τον κατάλληλο για το θέμα της υγείας του γιατρό ή Διαγνωστικό Κέντρο, συμβεβλημένο με το Δίκτυο Υγείας της Interamerican.

Οι ασφαλισμένοι υγείας της Interamerican που αναζητούν μια δεύτερη ιατρική γνώμη σε ένα σοβαρό θέμα υγείας που αντιμετωπίζουν έχουν μια ακόμα εξαιρετικά σημαντική υπηρεσία στα χέρια τους: δωρεάν πρόσβαση στη μοναδική συμβουλευτική υπηρεσία Best Doctors, η οποία αποτελεί ένα παγκόσμιο δίκτυο με 50.000+ κορυφαίους γιατρούς και 400+ ειδικότητες σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής κάθε ασφαλισμένου της, η Interamerican, σε συνεργασία με κορυφαίους οργανισμούς, εταιρείες και ειδικούς, προσφέρει ειδικά προνόμια και εξειδικευμένο περιεχόμενο στους τομείς της υγιεινής διατροφής, της φυσικής άσκησης και της καλής ψυχολογίας.

Πρόσφατα, η INTERAMERICAN λάνσαρε τη νέα υπηρεσία «Tele-underwriting», η οποία μεταρρυθμίζει ριζικά το λειτουργικό μοντέλο εκδόσεων των νέων ασφαλιστηρίων Ζωής & Υγείας. Το «Ιnteramerican Tele-underwriting», δημιουργήθηκε 100% με ίδια μέσα της εταιρείας, υιοθετώντας τα πιο αξιόπιστα πρότυπα και τις διεθνείς άριστες πρακτικές στον συγκεκριμένο χώρο. Παράλληλα, για τη νέα υπηρεσία, αξιοποιήθηκαν στον μέγιστο βαθμό η τεχνογνωσία και οι μοναδικές για την ελληνική ασφαλιστική αγορά υφιστάμενες υποδομές αυτοματισμού underwriting που ο οργανισμός ήδη διαθέτει. Με το «Τele-underwriting», η λήψη του ιατρικού ιστορικού λαμβάνεται τηλεφωνικά απευθείας από εξειδικευμένους νοσηλευτές της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα διατηρείται και η διαδικασία αυτοματοποιημένης εκτίμησης του κινδύνου και ή επιτόπου έκδοση ασφαλιστηρίων από τους ασφαλιστικούς συμβούλους, μια διαδικασία η οποία αποτελεί ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την εταιρεία.

Το μοναδικό σύστημα υγείας της Interamerican εξασφαλίζει άμεση πρόσβαση σε ολοκληρωμένες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας και θέτει σήμερα τα θεμέλια εκείνα που θα μας επιτρέψουν να προσφέρουμε, μελλοντικά, στους πελάτες μας περισσότερα, ακόμη πιο καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες υγείας με ανταγωνιστικά επίπεδα ασφαλίστρων. Στόχος μας είναι «να γίνουμε η πρώτη επιλογή ασφάλισης υγείας των ανθρώπων που ζουν και σκέφτονται υπεύθυνα».

-Τι ακριβώς είναι το Μedifirst; Ποιες οι παροχές και υπηρεσίες; Απευθύνεται μόνο στους ασφαλισμένους της Interamerican; Είναι αυτό το σχήμα βιώσιμο;

Στην Ελλάδα, η ολοκληρωμένη πρωτοβάθμια περίθαλψη δεν έχει αναπτυχθεί επαρκώς και οι υπηρεσίες είναι κατακερματισμένες. Το αποτέλεσμα είναι ότι οι περισσότεροι συμπολίτες μας δεν έχουν εύκολη πρόσβαση στην πρωτοβάθμια περίθαλψη, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ωφεληθούν από τις σύγχρονες ιατρικές υπηρεσίες και την εξελιγμένη τεχνολογία, που αντιμετωπίζει σε πρωτοβάθμιο επίπεδο μεγάλο αριθμό ασθενειών. Για αυτούς τους λόγους, στην Interamerican θέλουμε να διευκολύνουμε την πρόσβαση για τους ασφαλισμένους μας σε ολιστικές πρωτοβάθμιες ιατρικές υπηρεσίες υγείας ώστε να μπορούν να επωφεληθούν από τις δυνατότητες της σύγχρονης Ιατρικής. Το μοντέλο που επιλέξαμε για τα Πολυϊατρεία MEDIFIRST είχε δοκιμαστεί προηγουμένως σε πολλές χώρες και είχε αποδειχθεί επιτυχημένο. Μετά από 20 χρόνια που το αξιοποιούμε και στην Ελλάδα, αποδείχθηκε ότι φέρνει εξαιρετικά αποτελέσματα σε πολλά επίπεδα, ανταποκρίνεται στα ελληνικά δεδομένα είναι βιώσιμο και πετυχημένο.

Πιο συγκεκριμένα τα Πολυϊατρεία MEDIFIRST δεν είναι απλά διαγνωστικά κέντρα, αλλά αποτελούν ολοκληρωμένες μονάδες πρωτοβάθμιας περίθαλψης με γιατρούς 17 ειδικοτήτων και λειτουργία 24/7. Στην πρώτη γραμμή, έχουμε γενικούς γιατρούς, τους οποίους οι ασφαλισμένοι μπορούν να επισκεφθούν όποτε θέλουν, είτε πρόκειται για προγραμματισμένο είτε για επείγον περιστατικό. Στη δεύτερη γραμμή έχουμε γιατρούς των υπολοίπων ειδικοτήτων στους οποίους οι ασφαλισμένοι – ασθενείς μπορούν να παραπεμφθούν από την πρώτη γραμμή ή να κλείσουν απευθείας μαζί τους ένα ραντεβού. Και στην τρίτη γραμμή διαθέτουμε διαγνωστική υποδομή, ώστε να μπορούν να γίνουν οι διαγνωστικές εξετάσεις που χρειάζονται οι γιατροί μας για να καθορίσουν πώς θα αντιμετωπίσουν με τον καλύτερο τρόπο κάθε περιστατικό.

Έχοντας συγκεντρώσει όλες τις παραπάνω υπηρεσίες υγείας σε ένα ολοκληρωμένο μοντέλο διαχείρισης και κάτω από μια στέγη, εξασφαλίζουμε αρχικά ότι οι γιατροί μπορούν να επικοινωνούν και συνεργάζονται με μεγάλη ευκολία, για να αντιμετωπίζουν καλύτερα τα περιστατικά. Περιστατικά που υπό άλλες συνθήκες απαιτούν πολλές μετακινήσεις για την αντιμετώπισή τους και υψηλό κόστος. Με αυτόν τον τρόπο οι ασφαλισμένοι μας μπορούν να προγραμματίσουν να εξετασθούν από γιατρούς πολλών ειδικοτήτων με μία και μόνο επίσκεψη στο Πολυϊατρείο κάνοντας τις αντίστοιχες απαραίτητες διαγνωστικές εξετάσεις. Επιπλέον, χρόνιες παθήσεις (όπως για παράδειγμα ο σακχαρώδης διαβήτης), που για τη διαχείρισή τους απαιτούν συνεργασία γιατρών πολλών ειδικοτήτων, μπορούν να αντιμετωπισθούν με άριστο τρόπο και μέσω μίας μόνο δομής υγείας.

Τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα Πολυϊατρεία MEDIFIRST έχουν ως αποτέλεσμα τόσο την καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών και τη μεγαλύτερη ικανοποίηση των ασφαλισμένων μας, αλλά και καλύτερο έλεγχο του κόστους των υπηρεσιών υγείας.

Επιπροσθέτως αποτελούν και για τους μη ασφαλισμένους μας μια εξαιρετική επιλογή για τη σύγχρονη και ολοκληρωμένη αντιμετώπιση των αναγκών τους στο χώρο της πρωτοβάθμιας περίθαλψης

Η ανάπτυξη του δικτύου των Πολυϊατρείων Medifirst αναμένεται να αποτελέσει την «αιχμή» της Interamerican στη στρατηγική της γύρω απ’ την ασφάλιση υγείας τα επόμενα χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό θα λάβουμε νέες πρωτοβουλίες, με προτεραιότητα την περαιτέρω κάλυψη της Αττικής αλλά κι άλλων μεγάλων αστικών κέντρων της χώρας, όπως η Θεσσαλονίκη. Παράλληλα θα δοθεί έμφαση σε στρατηγικές συνεργασίες και εξυπηρέτηση πολιτών που δεν αποτελούν πελάτες υγείας της Interamerican αλλά για παράδειγμα πελάτες και άλλων ασφαλιστικών εταιρειών.

-Πρόσφατα ανακοινώσατε μια συνεργασία με το «Ερρίκος Ντυνάν». Σε τι αφορά αυτή η συνεργασία; Ως τώρα οι ασφαλισμένοι σας δεν αξιοποιούσαν αυτό το νοσοκομείο;

Με στόχο να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο την πρόσβαση των ασφαλισμένων μας σε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας στην Αττική, εντάξαμε το «Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center» στο δίκτυο Υγείας του Ομίλου Interamerican. Μέσα από αυτή τη στρατηγική συνεργασία, στοχεύουμε να συνεχίσουμε να δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες και υποδομές, ώστε οι συμπολίτες μας που μας έχουν εμπιστευτεί την υγεία τους να έχουν στη διάθεσή τους ένα ευρύ δίκτυο υπηρεσιών, μεγιστοποιώντας την αξία που λαμβάνουν από το συμβόλαιο ασφάλισής τους κάθε στιγμή, περιλαμβάνοντας όλο το πακέτο των νοσηλευτικών υπηρεσιών που προσφέρουν οι κλινικές και που καλύπτουν τα ατομικά και ομαδικά ασφαλιστήρια συμβόλαια της εταιρείας, με απευθείας κάλυψη των δαπανών νοσηλείας από την ΙΝΤERAMERICAN.

Επίσης, για την καλύτερη πρόσβαση των ασφαλισμένων της INTERAMERICAN σε υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας με υπερσύγχρονες μεθόδους και εξοπλισμό, η INTERAMERICAN ενέταξε από 20/12/2023 στο δίκτυό της εκτός του «Eρρίκος Ντυνάν» και τη Γενική Κλινική Άνασσα στον Βόλο, καθώς και την Παιδιατρική Κλινική ΜΗΤΕΡΑ.

-Πώς βλέπετε την αγορά ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας στη χώρα; 

Η ασφάλιση υγείας παρουσιάζει ανάπτυξη όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλη την Ευρώπη. Στη χώρα μας έχουμε ένα μεγάλο ποσοστό, ίσως το μεγαλύτερο στον ΟΟΣΑ, στην ιδιωτική δαπάνη υγείας, σε αυτά που πληρώνει απευθείας ο ασθενής από την τσέπη του. Τα ποσά που καταβάλλονται μέσω της ιδιωτικής ασφάλισης για τις ανάγκες της Υγείας είναι λίγα. Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί τα δύο συστήματα δημόσιας και ιδιωτικής Υγείας δεν τέμνονται αλλά κινούνται παράλληλα. Χρειάζεται λοιπόν ανασχεδιασμός των συστημάτων υγείας.

Επίσης, υπάρχει έλλειμμα ανταγωνισμού αυτή τη στιγμή στον τομέα της υγείας που δυσκολεύει πάρα πολύ τη δουλειά μας ως ασφαλιστές. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει μια υπέρμετρη συγκέντρωση, καθώς στην ουσία υπάρχουν δυόμισι όμιλοι παροχών υγείας και περίπου 10 ασφαλιστικές, οι οποίες αγοράζουν υπηρεσίες από τους παραπάνω προμηθευτές. Επίσης το σύστημα το οποίο διέπει τις σχέσεις ασφαλιστικών και νοσοκομείων είναι ξεπερασμένο, καθώς είμαστε η μοναδική χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση στην οποία δεν εφαρμόζεται το σύστημα DRGs, δηλαδή τα ιατρικά πρωτόκολλα. Για παράδειγμα η Αλβανία χρησιμοποιεί DRGs, ενώ η Ελλάδα δεν χρησιμοποιεί. Είναι ένα θέμα το οποίο πρέπει να λυθεί, γιατί με την εφαρμογή του θα έχουμε περισσότερη διαφάνεια και μεγαλύτερη αντικειμενικότητα στον προσδιορισμό του κόστους υγείας. Νομίζω είναι κάτι το οποίο πρέπει να το δούμε, γιατί ήδη ξεκινάει σιγά σιγά να εφαρμόζεται στον δημόσιο τομέα και θα φτάσουμε σε 1-2 χρόνια από τώρα να έχουμε ένα σύγχρονο σύστημα DRGs στο Δημόσιο, στη σχέση μεταξύ ας πούμε του ΕΟΠΥΥ και του δημόσιου νοσοκομείου, ενώ στον ιδιωτικό τομέα θα έχουμε ακόμη το ξεπερασμένο Fee-for-service, μια απαρχαιωμένη μέθοδο τιμολόγησης μεταξύ ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών και νοσοκομείων.

Εκεί πρέπει κατά κύριο λόγο να ρίξουμε το βάρος μας, γιατί αν δεν δούμε τα θεμελιώδη δεδομένα της σχέσης μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και παρόχων υπηρεσιών υγείας να βελτιώνονται η κατάσταση στο χώρο της ασφάλισης υγείας δεν θα διορθωθεί στο βαθμό που επιθυμούμε όλοι, εξασφαλίζοντας ποιοτικές υπηρεσίες σε προσιτό κόστος. Με αυτές τις προϋποθέσεις – αλλαγές θα ήταν εφικτό να μιλήσουμε για μια διπλάσια ή τριπλάσια αγορά υγείας στη χώρα μας τα επόμενα χρόνια.

-Πώς έκλεισε το 2023 για την Interamerican, παραγωγικά και όσον αφορά τα αποτελέσματα;

Με ρυθμό ανάπτυξης πάνω από 7%, έκλεισε το 2023 για τον Όμιλο Interamerican το ασφαλιστικό χαρτοφυλάκιο. Επίσης θετικά κινήθηκε και η κερδοφορία, παρά τις σημαντικές προκλήσεις που παρουσιάστηκαν ή συνεχίστηκαν μέσα στο 2023, με σημαντικότερες τις πληθωριστικές πιέσεις που επηρέασαν και τον ιατρικό πληθωρισμό, την αύξηση της συχνότητας των αιτημάτων αποζημίωσης αλλά και τα όλο και συχνότερα φαινόμενα φυσικών καταστροφών με αποκορύφωμα τις καταστροφικές πλημμύρες στην Καρδίτσα.

H προαναφερόμενη αύξηση στο μεγαλύτερο κομμάτι αντικατοπτρίζει την αύξηση του όγκου παραγωγής, αν και δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τις αναπροσαρμογές στις τιμές των ασφαλιστηρίων, που, όπως φαίνεται από τη γενική τάση της ασφαλιστικής αγοράς, τα επίπεδα τιμών δεν έχουν φθάσει στο σημείο να μπορούν να απορροφούν τις αυξημένες ζημιές λόγω των παραπάνω προκλήσεων. Κάτι που προφανώς επηρεάζει αρνητικά την κερδοφορία του όλου του ασφαλιστικού κλάδου, συμπεριλαμβανομένης της Interamerican.

-Ποια η στρατηγική ανάπτυξης της Interamerican; Έμφαση στην οργανική ανάπτυξη ή εξετάζει και εξαγορές;

Οι γραμμές που μας κατευθύνουν στην Εταιρική Στρατηγική είναι σαφείς: ευελιξία και προσαρμογή, καινοτομία και επιτάχυνση – δηλαδή καλά και γρήγορα αντανακλαστικά, παροχή λύσεων και κάθε βοήθειας στους πελάτες μας πέρα από τα όρια της παραδοσιακής ασφάλισης, ώστε να ζουν πιο ασφαλείς, περισσότερο και καλύτερα.

Για να το πετύχουμε αυτό έχουμε σχεδιάσει ένα τριετές πλάνο οργανικής ανάπτυξης. Δεν μπορούμε όμως να παραβλέπουμε την παγκόσμια τάση συγκέντρωσης στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Οι ελληνικές ασφαλιστικές δεν μπορούν να ξεφύγουν από την τάση συγκέντρωση της αγοράς. Η Interamerican που είναι από τις κορυφαίες εταιρείες της Ελλάδας στον κλάδο των Γενικών Ασφαλίσεων έχει μερίδιο αγοράς 10% το οποίο είναι εξαιρετικά μικρό για μια εταιρεία που ηγείται της αγοράς. Στην Ευρώπη ο leader ενός κλάδου έχει το 30% με 40% της αγοράς. Το 10% της αγοράς το έχει συνήθως η τρίτη ή τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία.

Γι’ αυτό και είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει και η Interamerican σε εξαγορές είτε εταιρειών είτε χαρτοφυλακίων. Όμως κάθε περίπτωση εξετάζεται ξεχωριστά, μιας και το ζητούμενο είναι μέσω συνεργειών να δημιουργηθούν ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα που να μπορούν να ανταγωνιστούν τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές.

-Σε ποιους κλάδους και σε ποιους τομείς επενδύετε;

Ο σύγχρονος πελάτης θέλει πολύ απλές λειτουργίες που καθιστούν πιο εύκολες τις διαδικασίες και μειώνουν το χρόνο στη διεκπεραίωσή τους. Η αγορά έχει εν προκειμένω δύο μεγάλες προκλήσεις: να αυξήσει την απόδοση επί των επενδύσεών της και να ικανοποιήσει τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών σε έναν ψηφιακό κόσμο.

Επίσης, η ψηφιοποίηση έχει προχωρήσει πέρα από τη γρήγορη έκδοση συμβολαίου & αποζημίωσης ή από το αυτόματο underwriting. Αυτά θεωρούνται για το κοινό μας αναμενόμενα. Η ψηφιοποίηση αφορά τα πάντα, είναι επανάσταση που αφορά όλους και όλα. Ειδικά οι δουλειές γραφείου, οι λεγόμενες white-collar εργασίες, είναι στο στόχαστρο αυτής της τεχνολογικής επανάστασης. Η επανάσταση αυτή έχει ένα χαρακτηριστικό. Προχωρά πάρα πολύ γρήγορα. Τα μηχανήματα μαθαίνουν με εκθετικό ρυθμό, γίνονται εξυπνότερα, πιο αποδοτικά, μέρα με τη μέρα κάνουν τα πράγματα καλύτερα και αποδοτικότερα, με μεγαλύτερη ευφυΐα. Πολλοί μάλιστα ισχυρίζονται και με «συναισθηματικό τρόπο», κάτι που δεν μπορούν σήμερα να το εξηγήσουν αλλά στο μέλλον ίσως να είναι εφικτό. Άρα πρέπει όλοι να ετοιμαστούμε τα επόμενα χρόνια για ένα πολύ διαφορετικό τοπίο στις ασφαλίσεις. Η δουλειά μας θα αλλάξει ή καλύτερα αλλάζει ήδη κάθε μέρα περισσότερο.

Τα καλά νέα είναι ότι η Interamerican είναι μια εταιρεία που αγαπά την τεχνολογία και τις αλλαγές, που αμφισβητεί συνέχεια τον εαυτό της, θέτοντας ως προτεραιότητά μας τον τομέα των νέων τεχνολογιών. Ήδη έχει θέσει σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο σχέδιο επενδύσεων δεκάδων εκατ. ευρώ σε τεχνολογικές υποδομές, προγράμματα, συστήματα και εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας για λειτουργίες και προϊόντα, αλλά και σε ανθρώπινους πόρους σχετικούς με την τεχνολογία και τις νέες τεχνολογικές τάσεις, ακόμη και τη διοίκηση πληροφοριακών πόρων (διακυβέρνηση, διαχείριση κινδύνων, κανονιστική συμμόρφωση) με κύριο στόχο τη συνεχή βελτιστοποίηση και αντίληψη των νέων αναγκών των πελατών.

Επίσης, η Interamerican θα συνεχίσει να επενδύει σε ψηφιακά εργαλεία και στην πολυκαναλική δομή, καθώς οδεύουμε προς έναν συνδυασμό μοντέλου phygital = physical + digital, υπηρετώντας τον σταθερό μας στόχο να είναι η INTERAMERICAN ο «απόλυτος Ψηφιακός Ασφαλιστής» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

-Τι πρέπει να φοβάται ο ασφαλιστής της Interamerican και σε τι να ελπίζει;

Η Interamerican είναι μια επιχείρηση που εξελίσσεται τεχνολογικά, αγκαλιάζει όμως πάντα τον άνθρωπο, την αλλαγή και αποδέχεται τις προκλήσεις. Τα επόμενα χρόνια η δουλειά μας θα αλλάξει, λόγω της τεχνολογικής επανάστασης και της Τεχνητής Νοημοσύνης. Αυτό που δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει και είναι το δυνατό μας όπλο είναι η ανθρώπινη επαφή που δεν μπορεί να αντικατασταθεί.

Δεν μπορεί να αντικατασταθεί η σημαντικότητα των φυσικών δικτύων πωλήσεων στην καθοδήγηση του πελάτη, σε κάθε στάδιο της διαδρομής του, συμβάλλοντας καταλυτικά τόσο στην επιχειρησιακή ανάπτυξη όσο και σε υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης.

Χαρακτηριστικά είναι τα αποτελέσματα πρόσφατης παγκόσμιας έρευνας που καταδεικνύουν τη σημαντικότητα των ασφαλιστικών συμβούλων στην ανάπτυξη νέων εργασιών στις νεότερες ηλικίες και ειδικά στους Millennials, παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη πληθυσμιακή ομάδα είναι πιο πιθανό από τις παλαιότερες γενιές να αγοράσει ασφάλιση online. Πιο συγκεκριμένα, το 85% των ερωτώμενων Millennials, στην ερώτηση αν θα μπορούσαν να κάνουν από μόνοι τους τις διεργασίες που κάνει ένας ασφαλιστικός σύμβουλος γι’ αυτούς, δήλωσε ότι δεν θα μπορούσε να το κάνει ή ότι θα μπορούσε να το κάνει, αλλά προτίμησε να απευθυνθεί σε έναν ασφαλιστικό σύμβουλο και μόνο το 16% των Millennials δηλώνει ότι δεν επιθυμεί να συνεργαστεί με έναν ασφαλιστικό σύμβουλο στο άμεσο μέλλον.

Αναγνωρίζοντας την αξία των ασφαλιστικών μας συμβούλων, συνεχίζουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας αναγνωρίζοντας στην πράξη την ανεκτίμητη συμβολή του καθενός στη διαμόρφωση της λαμπρής ιστορίας της εταιρείας μας.


ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΤΩΡΟΣ

Ο Γιάννης Καντώρος είναι διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου INTERAMERICAN. Διατελεί πρόεδρος του Ελληνο-ολλανδικού Συνδέσμου (ΗeDA), πρόεδρος της Επιτροπής Υγείας και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής στην Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.Έχει διαγράψει αξιοσημείωτη πορεία στον Όμιλο INTERAMERICAN, κατέχοντας σημαντικές θέσεις ευθύνης, ενώ εργάστηκε και σε άλλους μεγάλους πολυεθνικούς ομίλους. Είναι πτυχιούχος ΜΒΑ του Cardiff Business School και κάτοχος BSc της Σχολής Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Για μεγέθυνση πατήστε ΕΔΩ

 

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Διαβάστε επίσης: