ΜΕΝΟΥ
Μια «Εβδομάδα Δυνατοτήτων» για την AbbVie με άμεσο κοινωνικό αντίκτυπο

Μια «Εβδομάδα Δυνατοτήτων» για την AbbVie με άμεσο κοινωνικό αντίκτυπο

Health Newsroom

Η AbbVie Ελλάδος συμμετείχε για μία ακόμη χρονιά στο “Week of Possibilities”, την εβδομάδα εθελοντισμού της AbbVie που διεξάγεται κάθε χρόνο σε παγκόσμιο επίπεδο.

Φέτος, πάνω από 6.000 εργαζόμενοι σε περισσότερα από 50 υποκαταστήματα της AbbVie ανά την υφήλιο, συμμετείχαν σε δράσεις εθελοντισμού που σχετίζονταν είτε με προγράμματα προσφοράς στις τοπικές κοινωνίες για συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη, είτε με προγράμματα εκπαίδευσης. Όλες οι ενέργειες σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, καθώς εκείνοι βρίσκονται πιο κοντά και αφουγκράζονται τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας των πολιτών. Η αξιολόγηση των δράσεων μέσα από αυτό το πρίσμα, εξασφαλίζει ότι οι δράσεις της AbbVie σε ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν την μεγαλύτερη δυνατή επίδραση στην κοινωνία. 

Οι εργαζόμενοι στην AbbVie Ελλάδος με την υποστήριξη του μη κερδοσκοπικού οργανισμού ethelon ετοίμασαν περισσότερα από 1.000 πακέτα υγιεινής (οδοντόβουρτσα, οδοντόπαστα, σαπούνι, αντισηπτικά μαντηλάκια, επιτραπέζια χαρτομάντηλα) προκειμένου να διατεθούν σε συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη. Οι εργαζόμενοι δούλεψαν με ζήλο σε όλα τα στάδια της διαδικασίας και μέσα σε μία εβδομάδα: ετοίμασαν και συσκεύασαν όλα τα πακέτα και στη συνέχεια τα παρέδωσαν οι ίδιοι σε 7 οργανισμούς, οι οποίοι καλύπτουν ανάγκες διαφορετικών ομάδων πληθυσμού μέσα στην πόλη. Επίσης ομάδα εργαζομένων της AbbVie πραγματοποίησε απευθείας παραδόσεις 300 περίπου πακέτων υγιεινής σε συνανθρώπους μας στο πλαίσιο της δομής One Stop που φιλοξενείται στη στέγη του συνΑθηνά.

«Στην AbbVie λειτουργούμε έτσι ώστε η Εταιρική Ευθύνη να μην είναι μια θεωρητική εταιρική έννοια, ούτε απλά ένα μέσο εφήμερης προβολής. Σε μια εποχή που οι πόροι είναι περιορισμένοι και τα προβλήματα συσσωρεύονται, προσπαθούμε να εντοπίζουμε τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας, με στόχο να βοηθάμε όσο το δυνατόν πιο ουσιαστικά, στο μέτρο των δυνατοτήτων μας. Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για τη δράση που υλοποιήσαμε κατά τη διάρκεια του “Week of Possibilities”, τόσο για την συγκινητική ανταπόκριση των συναδέλφων σε αυτή την προσπάθεια, όσο και για τον ουσιαστικό αντίκτυπο της πρωτοβουλίας μας», αναφέρει η Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie.

«Είναι εξαιρετική χαρά για εμάς στην ethelon να συνεργαζόμαστε με εταιρείες όπως η AbbVie στην οργάνωση των Εθελοντικών Δράσεων. Οι εθελοντές της AbbVie έδειξαν τέτοιο ζήλο, που κατάφεραν να υλοποιήσουν το στόχο των δύο ημερών σε λίγες μόνο ώρες! Έφτιαξαν 1.032 πακέτα υγιεινής, τα οποία μοιράστηκαν από τους ίδιους σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και σε ανθρώπους που ζουν σε “κατάσταση δρόμου”. Ελπίζουμε κινήσεις όπως αυτή να δημιουργήσουν ένα κύμα Εταιρικού Εθελοντισμού και υποστήριξης της Κοινωνίας των Πολιτών», αναφέρει η Ειρήνη Κρούσκου, Υπεύθυνη Εταιρικών Εθελοντικών Προγραμμάτων της ethelon.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Διαβάστε επίσης: